Norges Tennisforbund har denne uken skrevet en avtale med Bullpadel om hovedspons på tekstil og utstyr padel til og med 2022.
Avtalen med Bullpadel startet egentlig i 2020, men som alle vet ble dette et unntaksår for idrett og arrangementer. Det er derfor med glede NTF nå får en offisiell hovedsponsor på tekstil og utstyr på padel.
- Padel er en viktig grenidrett under paraplyen til Norges Tennisforbund og aktiviteten rundt etablering av klubb og anlegg, samt rekruttering til sporten går nå i rekordfart. Vi gleder oss over dette og gleder oss også til å samarbeide med Bullpadel om tekstiler til landslag under mesterskap som EM og VM m.m. Bullpadel er en viktig strategisk samarbeidspartner for oss og skal være med å bygge padelidretten i Norge, sier markedssjef i NTF Håkon Bjercke.
- Vi er stolte av å bli valgt som hovedsponsor på padel til Norges Tennisforbund og tror dette er en perfekt match. Vi har et brennende ønske om å sammen løfte padel i Norge til nye høyder. Dette er helt i tråd med vårt arbeid i Bullpadel og vi gleder oss veldig til veien videre, sier Johnny Gravfort, ansvarlig for Bullpadel Norge-Danmark.
Bullpadel er verdens ledende leverandør av racketer, klær og sko til padelmarkedet og jobber kun med padel. Bullpadel er etablert med sine produkter og tilstedeværelse i over 50 land. Bullpadel er både offisiell WPT leverandør, samt at Bullpadel ballene er valgt som offisiell padelball av det Internasjonale Padelforbundet. Bullpadel ble etablert i 1995 og har flere av padelsportens beste spillere i stallen sin. Bullpadel har over 1200 spillere og trenere som ambassadører, samt et eget Bullpadel Academy, for de som ønsker det beste treneropplegget eller utdanne trenere. Les mer på www.bullpadel.com.